Copyright © 2015 by Volvox  - Wszelkie prawa zastrzeżone
Słowa kluczowe dla strony:
Zarządzanie jakością - ISO 9001, System Bezpieczeństwa Informacji - SBI, System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji - ISO 27001,SZBI, Kontrola zarządcza, Audyt organizacyjny, Audyty organizacyjne,
Zarządzanie projektami, AQAP, Kontrola wiedzy, Kontrola kwalifikacji, Oprogramowanie monitorujące, Oprogramowanie audytowe, Wartościowanie stanowisk pracy, Profil zaufany, Testy penetracyjne, Audyt
projektów, Audyt legalności, Doradztwo, Analiza ryzyka, Szacowanie ryzyka, Strategie rozwoju, CRM, BCM, Ryzyko, Ochrona danych osobowych, Ochrona  i bezpieczeństwo informacji.
Ta strona używa plików Cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami używanej przeglądarki. Czytaj więcej.
O firmie - referencje i doświadczenie
Historia firmy Volvox sięga roku 1991, kiedy pasja i zainteresowanie informatyką zaowocowało planem biznesowym a następnie firmą działającą w branży it. Od pierwszych chwil celem naszym było dostarczenie naszym Klientom szerokiej oferty sprzętowo - programowej popartej gamą usług wdrożeniowo informatycznych.

Specyfika rynku, oczekiwania klientów powodowały że stopniowo nasz model biznesowy przekształcał się z handlowo-usługowego na usługowy, z wydzielonym działem programistów.
Dzięki takiej ewolucji posiadamy bardzo szeroką wiedzę związaną z technikami informatycznymi - sieci komputerowe, serwery, stacje robocze itp. Wiedza ta poparta obecnymi kompetencjami związanymi z bezpieczeństwem informacji, zarzadzaniem jakością, BHP i innymi pozwala wykonywać nasze zadania na najwyższym poziomie.
Przeszkoliliśmy tysiące osób począwszy od zasad BHP, poprzez ochronę danych osobowych, zarządzanie jakością, bezpieczeństwem informacji aż do podstawowych szkoleń realizowanych w ramach programów dla osób zagrożonych wykluczeniem cyfrowym.
Dzięki naszej dewizie zawsze oferujemy produkty i usługi najwyższej jakości
Poniżej parę faktów potwierdzających nasze doświadczenie, wiedzę i kompetencje.

Nasze oprogramowanie: Kancelaria i rejestr spraw dla Samorządowych Kolegiów Odwoławczych działa w większości kolegiów odwoławczych.

Aplikacja „Opis i wartościowanie stanowisk pracy” jest systemem funkcjonującym w około 300 urzędach skarbowych.

SEKAP - System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej to strategiczny dla rozwoju regionu innowacyjny projekt samorządów gmin i powiatów Województwa Śląskiego w ramach którego zajmowalismy się szkoleniami i wdrożeniem systemu.

Wdrożyliśmy w prawie 200 urzędach i firmach prywatnych system zarządzania bezpieczeństwem informacji, wiele z tych rozwiązań było systemami zintegrowanymi z systemem zarządzania.
43-360 Bystra k. Bielska-Białej
ul. Szczyrkowska 8

tel: 33 496-47-72, 33 497-99-99
fax: 33 496-47-31