Copyright © 2015 by Volvox  - Wszelkie prawa zastrzeżone
Słowa kluczowe dla strony:
Zarządzanie jakością - ISO 9001, System Bezpieczeństwa Informacji - SBI, System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji - ISO 27001,SZBI, Kontrola zarządcza, Audyt organizacyjny, Audyty organizacyjne,
Zarządzanie projektami, AQAP, Kontrola wiedzy, Kontrola kwalifikacji, Oprogramowanie monitorujące, Oprogramowanie audytowe, Wartościowanie stanowisk pracy, Profil zaufany, Testy penetracyjne, Audyt
projektów, Audyt legalności, Doradztwo, Analiza ryzyka, Szacowanie ryzyka, Strategie rozwoju, CRM, BCM, Ryzyko, Ochrona danych osobowych, Ochrona  i bezpieczeństwo informacji.
Ta strona używa plików Cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami używanej przeglądarki. Czytaj więcej.
Opis i wartościowanie stanowisk pracy
Aplikacja „Opis i wartościowanie stanowisk pracy” jest systemem Wspomagania Generowania Dokumentacji  zgodnej z zarządzeniem 81 zgodnym z metodologią KPRM.

Aplikacja jest informatycznym systemem dedykowanym dla administracji skarbowej i powstała przy współpracy ze
Śląską Izbą Skarbową oraz wybranymi, pilotażowymi urzędami skarbowymi.

Celem aplikacji jest uproszczenie i ograniczenie nakładu pracy przy tworzeniu dokumentacji opisu i wartościowania
stanowisk pracy występujących w Urzędach Skarbowych.

Aplikację można także wykorzystać do innych celów m.in. do realizacji zadań wynikających z zadań organizacyjnych
w urzędzie np. Systemów Zarządzania Jakością ( ISO 9001).
Moduły aplikacji "Opis i wartosciowanie stanowisk pracy"
Moduł Użytkownicy - służy do konfiguracji uprawnień
Moduł Personel - służy do budowy składów grup wartościujących
Moduł Struktura - służy do wpisu baz struktury organizacyjnej Urzędu.
Moduł Użytkownicy - służy do konfiguracji uprawnień
Moduł Słowniki - zawiera zestaw formuł i wyrażeń stosowanych do tworzenia opisów stanowisk
Moduł Opis Stanowiska - największy moduł służący do wykonania opisu stanowisk
Moduł Wydruki - pozwala na wykonanie wydruku tabel wartościujących
Najważniejszym funkcjonalnym modułem jest opis stanowiska pracy. Zapewnia trzy tryby pracy użytkownika opisującego:
Tryb 1 - pusta formatka tworzenia opisu bez korzystania z szablonów, słowników. Całkowicie samodzielna praca nad stworzeniem opisu bez korzystania później
            z propozycji  wartościowania.
Tryb 2 - wykorzystanie do tworzenia opisu zawartości słowników dostarczanych przez producenta aplikacji oraz ewentualnie stworzonych przez pracowników
             urzędu.  Możliwość wygenerowania propozycji wartościowania poprzez wykorzystanie opcji „Wyszukaj Podobieństwa we wzorcach"
Tryb 3 - wykorzystanie dostarczonych wzorcowych szablonów opisów , wraz z propozycją wartościowania opracowaną przez ekspertów.
Urzędy skarbowe w ramach dostawy aplikacji otrzymują dostęp do 46 wzorcowych szablonów opisujących stanowiska wraz z bazą słowników oraz propozycji wartościowania. Przewidujemy umieszczenie dodatkowych opisów jako alternatywnych uzupełniających zestaw podstawowy opracowanych przez naszych ekspertów.
W praktyce oznacza to, że baza danych serwisu umożliwia wprowadzenie osób - operatorów systemu, którym administrator definiuje właściwe uprawnienia i kompetencje do korzystania z zasobów i aktualizacji ich treści. Moduł jest wykonany w oparciu o bazę danych w standardzie SQL i zabezpieczony przed ingerencją z zewnątrz protokołem SSL. Użytkownikom biuletynu aplikacja gwarantuje wysoki komfort pracy, np. szybkie wyszukiwanie zadanych informacji na stronach biuletynu oraz dostęp do historii każdej strony.
43-360 Bystra k. Bielska-Białej
ul. Szczyrkowska 8

tel: 33 496-47-72, 33 497-99-99
fax: 33 496-47-31