Copyright © 2015 by Volvox  - Wszelkie prawa zastrzeżone
Słowa kluczowe dla strony:
Zarządzanie jakością - ISO 9001, System Bezpieczeństwa Informacji - SBI, System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji - ISO 27001,SZBI, Kontrola zarządcza, Audyt organizacyjny, Audyty organizacyjne,
Zarządzanie projektami, AQAP, Kontrola wiedzy, Kontrola kwalifikacji, Oprogramowanie monitorujące, Oprogramowanie audytowe, Wartościowanie stanowisk pracy, Profil zaufany, Testy penetracyjne, Audyt
projektów, Audyt legalności, Doradztwo, Analiza ryzyka, Szacowanie ryzyka, Strategie rozwoju, CRM, BCM, Ryzyko, Ochrona danych osobowych, Ochrona  i bezpieczeństwo informacji.
Ta strona używa plików Cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami używanej przeglądarki. Czytaj więcej.
ISO 9001:2008 (w Polsce jako PN-EN ISO 9001:2009) jest międzynarodową normą określającą minimalne wymagania dla Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) w organizacji jakie trzeba spełnić, by pomyślnie przejść certyfikację. System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008 stanowi fundament budowy wiarygodności i zaufania klientów, zarówno w Polsce jak i za granicą. Posiadanie certyfikatu potwierdzającego jakość zarządzania w naszym kraju jest coraz bardziej powszechne. W Unii Europejskiej jest wymaganym, choć nie obligatoryjnym standardem. Funkcjonowanie bez SZJ jest jak najbardziej możliwe, ale z pewnością coraz bardziej utrudnione.
Norma ta jest przewidziana dla niemal każdego rodzaju działalności, bez względu na wielkość i kształt organizacji.
Z powodzeniem stosowana jest w administracji publicznej, przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych, handlowych, w ośrodkach zdrowia - zarówno państwowych jak i prywatnych. Istotą Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008 jest ukierunkowanie na satysfakcję klienta, identyfikację, zrozumienie i spełnienie wymagań, objęte działaniami opartymi na tzw. podejściu procesowym, zgodnym z kołem PDCA E. Deminga.
Zarządzanie jakością w oparciu o normę  ISO 9001
Dobrze wdrożony System Zarządzania Jakością powinien być dopasowany do organizacji jak garnitur "szyty na miarę". Nie wystarczy, żeby jedynie spełniał wymagania normy ISO 9001:2008. Naszym zadaniem jest uchwycić zachodzące procesy i dostosować je do potrzeb normy ISO, tak by System Zarządzania Jakością stał się naturalnym etapem w rozwoju organizacji.
Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością
Certyfikacja związana z normą ISO-9001
Certyfikacja związana z normą ISO-9001

Fakt otzrymania certyfikatu jest zwieńczeniem Państwa i naszej pracy. Akredytowana jednostka przeprowadza audyt potwierdzający zgodność procedur z określną normą.

czytaj więcej . . .
Wdrożenie normy ISO-9001
Wdrożenie normy ISO-9001

Dobrze wdrożony System Zarządzania Jakością powinien być dopasowany do organizacji jak garnitur "szyty na miarę". Nie wystarczy, żeby jedynie spełniał wymagania normy ISO 9001:2008.

czytaj więcej . . .
Przygotowanie wdrożenia
Przygotowanie wdrożenia

Oferujemy szeroką gamę usług związanych z systemami zarządzania jakością opartymi na normie ISO 9001:2008. Dowiedz się więcej na temat ISO 9001:2008, procesu wdrażania i usług doskonalących systemy funkcjonujące w organizacjach...

czytaj więcej . . .
Usługi dodatkowe związane z normą ISO 9001
Audyty wewnętrzne
Audyty wewnętrzne

czytaj więcej . . .
Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami

czytaj więcej . . .
Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami

czytaj więcej . . .
Wartościowanie stanowisk pracy
Wartościowanie stanowisk pracy

czytaj więcej . . .
43-360 Bystra k. Bielska-Białej
ul. Szczyrkowska 8

tel: 33 496-47-72, 33 497-99-99
fax: 33 496-47-31